Budapest Audio Expo 2024

View Original

Zebraudio: Zene feketén-fehéren

,,Meggondolatlanul azt válaszoltam egy kérdésre, hogy igen; mára már tudom, hogy nem szabad ezt mondani egy thai asszonynak, ha azt kérdezi, hogy bírom-e az erőset.”

Hivatás, nem üzlet

A Zebraaudio számára a High-End hangzás elérése nem csupán munka, hanem hivatás. Az első márka, amit András képviselt (ahogy a fenti történetből is kiderül), a van den Hul volt: egy partnerség, amely azóta tartós barátsággá nőtte ki magát. Emellett András szoros kapcsolatot ápol a Schembri fivérekkel is, különösen Giampietro-val a Viva Audio-tól.

Holisztikus megközelítés a képviseletben

András csak néhány márkát képvisel, de azt kitartó elkötelezettséggel teszi. Márkaképviseleti megközelítése holisztikus, hangsúlyozva a kölcsönös függőséget. Hiszi, hogy az általa képviselt termékek a nagyobb egész részei, és ez az integratív szemlélet vezérli sikerét – vagy kudarcát. András számára nem az a lényeg, hogy meggyőzze valakit arról, hogy ez a világ az övé, hanem hogy megoszthassa az élményt.

A hang és a zenei előadás varázsa

András számára nincs jó vagy rossz hang – csak különböző. Célja nem az, hogy jó hangot hozzon létre, hanem hogy valami egyedit. Elismeri, hogy a zenei reprodukció csupán illúzió, de örömöt talál annak varázslatos természetében. Véleménye szerint a zenei előadások is illúziók, a zenészek pedig illuzionisták.

András gyakran gondol vissza a nagy zongoristára, Richterre, akinek csak be kellett lépnie a színpadra, meghajolni, és leülni a zongorához, hogy különleges élményt teremtsen a közönség számára. Amikor befejezte, a közönség nem elmúlás érzésével távozott, hanem egy felfokozott személyes élménnyel, amely évekig megmaradt. András szerint ez a zene igazi varázsa – egy illúzió, amely túllép az időn.

Kiállított márkák:

Métronome, Triode, van den Hul

További forgalmazott márkák:

Contrast Audio, Jadis, Porteno Audio, Viva

Varga András

Zebraudio

zebraudio.hu